Wednesday, January 26, 2011

SHUUHH,GET OUT FROM MY MIND PLEASEEE..:')

Hate this kinda of things..it is not a big matter actually..tapi because i'm really think and envy of it,it's makes me feel down sometimes..hurm :(

Really envy with MR SY..this year two things he made me envy with him..first,dia pergi bercuti di Bandung..and the second one,dia beli handphone SE X10..yela,memangla benda tu tak ada apa nak dienvykan tapi bagi saya yang tak mampu ni..woahh,sangat dengki ok!memanglah one day saya boleh dapat semua tu..tapi lambat..hee <<ni lah contoh orang tak sabar ;p..

Tapi tak apala..mungkin belum rezeki saya untuk dapat semua tu..:') And for this year,by hook or by crook, saya akan pastikan dua benda yang saya idamkan akan saya dapat..<<yeah,go go chayok!:p

Ok la,got to go now!Will update later..



BISIK BISIK: tak ada ke orang nak bagi handphone baru kat saya as my birthday present??haha!:)))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...