Saturday, March 12, 2011

BILA CIK NONI BERTEMU CIK NONA...

Bila Cik Noni bertemu Cik Nona,beginila jadinya..
 Menunggu bus UiTM untuk ke kelas tapi tak kunjung tiba~:p

Dalam perjalanan ke SP..
(Pstt:Kakak belakang sakan bercerita..ngehh) 

Snap pic je lebih..beli tak pun..haha!

Menyetelkan urusan di Maybank..pergh,gila lama nak settle..padahal mintak TAC NUMBER je pun..sighh~

Lunch time..Walaupun lapar tapi pape pun kena snap pic dulu..ngeh

Hikayat Merong Mahawangsa mode..
(Pstt: Tiket murah je,RM5..dahla baru opening..murah tak?ngehh)

Cik Noni tu housemate merangkap BFF saya..ni la aktiviti kami bila bosan dan ada duit lebih sikit..huahuahua..
Dah nak buat macamna,chenta hati saya jauh..Cik Noni la kena teman saya..
Kadang-kadang tu saya ikut dia pergi dating dengan Encik Boyfie dia..haha sebokk kan saya..tapi tak elok diamalkan sebab diaorang pun nak privacy jugak kan..ngeh~

Okla,nak pergi main badminton dengan Cik Noni dulu..bye!


BISIK BISIK:Saya rindu babe saya..Lama tak jumpa and hang out sama-sama..


2 comments:

Unknown said...

arrrrgggggg...rindu nk kuar date dgn dyura..ekeke...bile nk ada masa tuk our day out ni? kekeee

Shurazirah Sukhur said...

zian:rindu jugak..rindu nak karaoke sama2..nanti bila zian ade kat ipoh,PM me..manala taw boleh kita date sama2..plus boleh tangkap gambar dengan kamera mahal..heee :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...