Friday, October 28, 2011

MID-TERM

As salam peeps!


Hari ni dah masuk 28hb Oktober dah. Cepatkan masa berlalu, sedar tak sedar dah sampai ke penghujung bulan. Means that saya sedang menghampiri mid-term test. Uwaaa, am i ready to face it? *geleng-geleng kepala =.='


4hb November ni dah start cuti mid-sem. Aishh, minggu depan saja lagi tapi kenapa rasa lambat sangat nak sampai ke 4hb? Cepatlah 4hb cepat..*ada orang cakap kalau seru 44x mesti menjadi sesuatu..kalau saya seru 44x "cepat 4hb cepat" maknanya 4hb tu akan cepat sampai la eh..aishhh,karut-marut ja semua tu kan..=.="


Hari Isnin ni saya ada test ISB 655 (Islamic Banking and Finance). Dahlah masuk 4 chapter tapi ni baru cover 1 chapter. Hari Rabu pulak saya ada test EC0 556 (Managerial Economic). Yang ni masuk 3 chapter tapi so far saya boleh faham, taklah risau sangat. Just kena rajin buat revision. Tapi masalah sekarang, mood rajin untuk study tak nak datang. Mood rajin untuk online dan tengok tv pulak yang datang..hurm *dush!dush! nahh amikk one big slap bagi tersedar dari lamunan..


ouchhh!

Aishh, tak boleh macam ni.tak boleh macam ni..Since this is my last semester in class, kenalah rajin kan. Kata nak dapat dean list..kuikui ;p


Okaylah, got to go peeps! Wish me luck in mid-term test :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...