Monday, October 24, 2011

LELAKI PANDAI MASAK ITU KACAK

As salam peeps!


Terlebih dulu saya ingin mengucapkan takziah kepada penyokong pasukan Man U atas kekalahan bergaya semalam. Harap bersabar dan jadikan pengajaran supaya lain kali jangan terlalu over confident.*okey.okey jangan emo di sini. past is past kihkihkih


Okey entry ni bukan nak cakap pasal perlawanan Man U dengan Man City semalam. Tadi tengah duduk rehat-rehat dengan Cik Noni, kitaorang tengok rancangan 5 Rencah 5 Rasa dekat TV3.Perghh, masakan dia memang menggoda nafsu. Nasib baik tak puasa, kalau tak memang terliur yang amat.




Pengacara dia kacak bukan? 
Tiba-tiba saya rasa lelaki yang pandai masak itu kacak. 

  • Kacak sebab selama ini commonly dekat dapur adalah wanita. Jadi bila dia pandai masak dan selalu ke dapur, nampak dia seorang yang berkeyakinan tinggi untuk mengambil alih peranan wanita di dapur.
  • Kacak sebab lelaki itu pandai menggunakan pisau, sudip dan senduk dengan cara betul. *Contohnya, bila dia pegang pisau dan potong bawang, cili dengan laju, sumpah saya impress sebab saya pun tak selaju tu.(jujur =.=").
  • Kacak sebab lelaki tersebut dapat membuatkan diri wanita terasa istimewa bila dia dapat menyediakan makanan yang sedap.
Ni pendapat sayalah kenapa saya rasa lelaki pandai masak itu kacak. Anda pula bagaimana?hehe 


Jadi bolehlah lelaki yang pandai masak ni disenaraikan dalam pakej untuk bakal suami saya nanti supaya dia sentiasa nampak kacak di mata saya.;p

BISIK BISIK: MR SY saya pun pandai masak.ngeee *okey sila menyampah dengan saya ;p

8 comments:

KiMiE said...

saya pun pandai masak!! ^___^

neway, singgah dan follow awak dari segmen shima suffian..

http://kimie-blog.blogspot.com/

Shurazirah Sukhur said...

kimie: bagus.anda kacak.hehe anyways,thanks follow :D

fairus fuad said...

juz read dis! kte punye naluri yg same... hahahaha

Shurazirah Sukhur said...

babe: kan!lelaki pandai masak itu kacak..heee

Eera Shera said...

hensem kan chef ni..org kata lelaki pandai masak penyayang dan romentik..haha..

sy pun suka tgk rancangan masak2..kat astro bykkan..and sy suka jamie oliver..ngeee :)

Shurazirah Sukhur said...

eera shera: yup,memang handsome!tula,lelaki pandai masak selain kacak, dia penyayang dan romantik hee.jamie oliver pun beshz!:D

cici tembikai said...

untunglah kalau dapat laki pandai masak . sometime mereka pandai tapi taknak sebab ego . konon jatuh standard klau laki dok dapo . apa lah

Shurazirah Sukhur said...

cici tembikai: hehe tapi ada jugak yang malas sebab dah ada isteri boleh masakkan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...