Wednesday, July 11, 2012

SHE'S SO LUCKY!

As salam peeps!



Semalam saya baca Mingguan Wanita bermuka depan Irma Hasmie dan suami dia. Ya Allah, I'm officially envy.  Memang, mereka sama cantik dan sama padan..bagai pinang dibelah lapan *sebab diaorang terlalu sweet sampai terbelah lapan.hiks ;p. She really deserves him.


"When she/he start to put ALLAH as a first love in her/his heart then ALLAH will help her/him to find the real prince/princess for her/his life"
-re-tweet from someone's twitter-


My sister pernah cakap, upgrade yourself and be the best woman then you'll find the best man for your life. Macam Irma Hasmie. Dia upgrade diri dia. Berhijrah dan berubah ke arah yang lebih baik. And now she found the best and perfect man for her life.Dan dalam al-Quran pun ada sebut, "...Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik" . Yes, indeed..janji ALLAH itu benar.


Apapun, setiap dari kita sudah ditentukan takdir masing-masing. Siapa jodoh kita pun itu semua rahsia ALLAH. Dan saya hanya mampu berusaha dan berdoa semoga kehidupan dan perhubungan saya dan dia bertemu dengan kesudahan yang baik.


"Hidup dimulai dengan B=born.
 Diakhiri dengan D=death.
 Antara B dan D, ada C.
 C=choice.
 Jadi, hidup=pilihan.
 Live well or live hell?
 You choose. Your choice"
 #Rooftop Rant-Hlovate


BISIK BISIK: Saya tahu saya bukan stok alim,ustazah tapi saya juga sentiasa cuba dan berusaha untuk menjadi lebih baik. Maaf andai entry ini tidak layak ditulis oleh insan seperti saya.

1 comment:

nanad said...

memang sangat2 sweet ^_^ suka entry ini :) thankyou sis!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...