Sunday, August 7, 2011

WHAT GOES AROUND COME AROUND

As salam peeps!


Jodoh pertemuan di tangan Tuhan.Kita tak tahu apa yang ALLAH dah rancangkan untuk kita.Mungkin kita rasa dia jodoh kita, tapi kalau ALLAH dah takdirkan dia bukan untuk kita, memang dia bukanlah.Kalau jodoh kita dengan orang tu sehingga akhir hayat, Alhamdulillah tapi kalau bukan, kita harus menerima dengan redha sebab ALLAH tahu apa yang terbaik untuk hambaNYA.


Kadang-kadang takut jugak kalau-kalau kecewa lagi di tengah jalan..tapi itu tak bermakna kita tak boleh berusaha untuk bahagia dan mempertahankan kebahagiaan kita.Berdoalah yang terbaik.


BISIK BISIK: Tiba-tiba nak berceramah pasal jodoh pertemuan pulak. Entahlah, cuma simpati dan tumpang sedih dengan nasib pihak perempuan bila si pihak lelaki membuat keputusan untuk putus kasih. Sudahlah tanpa sebarang alasan..menafikan pulak wujudnya orang ketiga. Tup tup, tersebar pulak gambar berpegangan tangan..camno tu?? aishhh he's might be forgot, what goes around come around. :)

12 comments:

Ara Amnan said...

i rasa i tau sapa :p

Shurazirah Sukhur said...

ara amnan: takda kaitan dengan yang hidup ataupun meninggal dunia..HAHA!

Aisya J said...

tu sebab kalau bercinta jangan sayang sangat. nanti kena tinggal kita yang sedih :)

Shurazirah Sukhur said...

aisya J: betul tu..berpada-padalah menyayangi seseorang :)

tieykah said...

Hehehe.Entah la,makin dicover nya makin terserlah penipuan si KFCM niyh

Farra Ros said...

setuju2 what goes around comes around.skang x sedar bile jd kat diri sendiri atau anak2 adik beradik baru nk nyesal

hunny bunny said...

geram betoi kan erra... kesian kat ELIA.. even elia tu x cun seperti dahlia teck... tp elia kan yg selama nie sokong kerjaya die... huhuhuu =(

Shurazirah Sukhur said...

tieykah: betul..makin simpati dekat pihak perempuan..

Shurazirah Sukhur said...

farra ros: kan!masa tu baru dia tahu erti penyesalan..sekarang biarkan dia seronok..

Shurazirah Sukhur said...

farah: habis madu sepah dibuang..:(

EZAN IDMA said...

yup. sbb tu kita tak boleh syg seseorg ibrt kita akn kawen dgn die. syg sikit2 je kn

Shurazirah Sukhur said...

ezan idma: betul..kalau tak makan hati berulam jantung..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...