Friday, February 4, 2011

SAHABAT

Kadang-kadang susah kita nak mencari orang yang betul-betul ikhlas dengan kita..Susah nak mencari seseorang yang sentiasa ada untuk kita tatkala diperlukan..hurm : /

Sahabat tatkala susah dan senang memang susah dicari..Saya pernah terbaca mengenai quote ni: "Friendship isn't about whom you have known the longest..It's about who came and never left your side"..Ya,betul kata quote ni..Kalau kita kenal seseorang tu bertahun lamanya tapi kalau dia tak pernah ada di sisi kita saat kita memerlukannya,itu bukan persahabatan namanya..

Saya sangat menghargai persahabatan..Kadang-kadang saya sangat cemburu dengan mereka yang mempunyai sahabat baik yang tetap bersama susah senang,suka duka..Bagi saya mereka ini sangat bertuah!

Entahlah, ketika ini saya sedang merindui seseorang..tapi adakah dia benar-benar sahabat sejati saya atau dia hanya akan menjadi kenangan dalam hidup saya..: /


BISIK BISIK
: Mungkin masa telah mengubah segalanya...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...