Wednesday, August 24, 2011

AIDILFITRI YANG DINANTI

As-salam peeps!

Sorry for lack of updates. Rindu saya tak? Oh, saya pun rindu korang semua :) *aiceh, ada ke orang nak rindu saya?huhu. Alhamdulillah, sudah sampai ke 24 Ramadhan. Cepat betul masa berlalu kan. Sedar tak sedar dah nak ke penghujung Ramadhan. Mudah-mudahan amal ibadat kita semua diterima oleh-Nya. Sedih nak tinggalkan Ramadhan. Adakah ini Ramadhan terakhir saya? Wallahualam. :’)

InsyaAllah, lebih kurang seminggu lagi kita akan menyambut Aidilfitri. Macamna dengan persiapan korang semua? Persiapan menyambut Aidilfitri saya kali ni mungkin sederhana. Sepasang baju baru sudah siap dijahit. Entah kenapa rasa macam tak ada nafsu nak shopping raya. Mungkin masih awal lagi kot jadi mood shopping tu tak sampai lagi. Tengoklah macamna nanti, mungkin dua tiga hari sebelum raya nanti baru nak pergi shopping *mana tahu boleh dapat harga murah ke ;p Haha tak apalah, asalkan ada sepasang baju baru itu dah cukup bersyukur.

Insyaallah, Aidilfitri tahun ini keluarga saya akan menerima kehadiran ahli baru. Kakak sulung saya tengah tunggu masa untuk bersalin. Wee, tak sabar nak tunggu kelahiran seorang lagi hero kecil.Semoga kakak saya dipermudahkan segalanya.

Apapun, diharapkan keghairahan kita dalam membuat persiapan Aidilfitri tidak menandingi keghairahan kita dalam mengimarahkan hari-hari terakhir Ramadhan ni. :)
Yang ni gambar raya tahun lepas. Siapa comel lagi?kihkih

BISIK BISIK: Menunggu kedatangan si dia.  *wink! ;)

1 comment:

tieykah said...

Selamat Hari Raya

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...